si ma gandesc la sora-mea

Sunt ok, sa nu-ti faci griji. Am dat de cateva zile de o melodie si m-am gandit la tine, nu stiu daca ti-o amintesti:
" Adjon az Isten feneyeket, temetok helyet, eletet
Nekem a keres nagy szegyen, adjon ugyis ha nem kerem"

Vezi melodia aici

Aceste versuri, ca la restul nu ma bag, intr-o traducere "dupa ureche" ar fi ceva de genul:
"Sa dea Dumnezeu lumina,
in loc de cimitire, viata
Pentru mine a cere e o rusine
Sa dea deci si fara sa-i cer."

Acum incep sa le inteleg. Seara faina.

2 comentarii:

csilla spunea...

na, ca m-am facut si blogger sa ajung la tine.crezi ca nu te urmaresc?
,,sa dea si fara sa-i cer?,,
tu crezi?tu mai ceri?
ma bucur ca asa gandesti desi nu asa te stiam.

te pup si te iubesc.
sora ta

rita spunea...

Pe mine ma distreaza versurile si mi-a placut melodia si cam atat de cativa ani incoace.
Si daca mai cer? In fiecare zi cateva sute de lucruri mai mari sau mai mici. Daca le si primesc? De cele mai multe ori depinde de ce anume cer, de la cine, cand, cum si cat platesc - glumesc, e prea devreme pentru treburi serioase.
Na, ca m-am intins si eu trebuie sa fug la servici.
Si eu te iubesc, sa stii.
O zi faina.