eu

Ups, am auzic ca pe forum e vijelie.
Nu stiu de ce, dar de un timp incoace am avut impresia ca a fost o mare greseala sa fac acest forum. Intre timp eu m-am retras, nu intr-o maniera eleganta, recunosc, dar decat sa sterg tot, mai bine asa, cel putin asa credeam.
Uite ca aflu ca discutiile s-au intors spre partea etnica, ca daca tot e vorba de minoritate de ce nu? Si daca se da in noi, noi de ce sa nu dam in altii?
Stiti cum e cu aceasta minoritate etnica, adica cu ungurii din Romania? Bietii de noi, suntem ca sprispa casei: nici inauntru, nici afara. Ne-am obisnuit noi cu aceste lucruri, adica eu m-am obisnuit si zau ca mi-e bine si asa. Ce sa faci daca te-ai nascut aici? Ce sa faci daca te-ai nascut asa? Ca nu te vor nici unii, nici altii?! Lasa ca mergi mai departe cu ceea ce ai, adica tu cu tine si nici dracul nu e atat de negru pe cat pare.
Naiva cum sunt, credeam ca, cu cat treci prin mai multe cu atat inveti mai multe ( dar mai credeam si ca, cu cat esti mai destept, cu atat esti si mai responsabil de cei care nu sunt ca tine! – prostii demodate). Daca faci parte dintr-o minoritate intelegi ce inseamna acest lucru si nu te apuci sa dai in altii.
Si stiti ce mi se pare a fi mai trist?
Nu stiu de ce, dar am impresia ca exista si oameni care urla si se zbat tipand, fara sa se auda, impotriva discriminarii, dar care niciodata nu au trecut prin asa ceva. Mi se pare ca sunt cateva persoane care au vazut niste filme, au auzit niste chestii cum ca am fi discriminate, ca e nasol de noi si repede s-au revoltat impotriva tuturor care discrimeaza si impotriva tuturor care nu ne primesc cu bratele deschise, ba chiar si impotriva celor care nici nu au nimic de-a face cu noi.
Doamne, cand vom invata ceva? Ce ne facem cu aceasta generatie mai tanara care nu vrea sa asculte de nimeni ( nu ca asta ar fi o problema, e bine sa inveti lucrurile pe pielea ta, daca nu poti altfel ), dar care e plina de aceleasi prejudecati impotriva carora se revolta cu atata inflacarare?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Yup...dupa ce ca ne dezbina altii, ne mai dezbinam si noi intre noi. Nu prea ai ce sa le explici "fetelor citite" cu "o cultura vasta",poate, doar sa speram ca pe viitor vor realiza ca au gresit.
Imi pare rau de situatia creata..si daca pleci, chiar ca se duce forumul de rapa.Te rog sa te mai gandesti...

rita spunea...

Nu are de ce sa iti para rau. Am facut forumul ca lumea sa aiba un loc unde poate schimba doua vorbe. Nu prea stiam cum sa incep, poate aici am gresit. Forumul a fost creat de cei care s-au inscris. Unul dintre motivele pentru care am iesit a fost ca nu imi gaseam eu locul acolo, nu prea aveam ce spune iar sa citesc doar ce spun altii e parca as trage cu ochiul in curtea vecinului. Kingwitha va merge in continuare si cred ca se va descurca.

Anonim spunea...

tacere fara alternativa...

Rita te imbratisez cu drag:)

numai bine

cu drag,uka.

Anonim spunea...

Acum mi-am, dat seama de ce nu te-am vazut pe forum demult....desi nici eu nu am ntrat decat rar.
Asa ca nici nu mi-am dat seama ca a fost mare valva..dar sincer nu am chef sa citesc in urma.
Macika

Anonim spunea...

hehehe :) am dat accidental peste blogul tau :) si am sa creez unul special ca replica....akm is tired dar am de gand sa creez valva si aici....nu de alta dar vad ca te victimizezi nefondat si in lipsa de baze reale :)

cu drag sweetnot