Salut,

Merci pentru articol, chiar nu ma asteptam la asemenea rezultate. Recomand tuturor, la fel si blogul. ( e vorba de comentariul lasat de drooopy )

Si hai sa va zic si eu ceva foarte interesant. Am citit ca in Australia, incepand din luna iulie se vor permite casatoriile gay, DAR!!!! numai in cazul in care unul dintre soti este transsexual!!!!
Nu stiu, mie mi se pare o tampenie mai mare decat toate cele citite pana acum, ipocrizie sau doar injosire curata? Am impresia ca s-ar potrivi cu tara noastra, adica ma si mir cum de nu aici s-a intamplat ( probabil peste vreo 350 de ani se va vota o astfel de lege si la noi ). Acum ar trebui sa ma bucur ca exista un loc si mai absurd decat cel in care traiesc?

Un comentariu:

drooopy spunea...

Nici eu nu ma asteptam la asemenea rezultate, dar ca si in cazul casatoriilor gay din Australia :)... viata bate filmul! adica sa nu cumva sa credem ca 'the world is sane' :).