Sfat!!!

Am primit un comentariu. Daca tot a fost postat, cred ca nu se supara nimeni daca fac copy-paste. Asa poate citesc si persoanele care nu au obiceiul sa urmareasca comentariile.

Buna fetelor. De ce nu apelati la un psiholog, va va face ff bine, eu am incercat si nici nu va dati seama ce minuni poate face cateva sedinte de terapie. Merita orice banut . ideea este k va fi greu la inceput sa vb cu un strain despre asta, dar dak sati bine si va ganditi, astea este mesarie lui, dar o sa va destineti in urmatoarele 10 min si o sa va simtiti in al 9-lea cer. Stiu prin ce treceti, va inteleg prea bine. Sper sa reusiti sa luati legatura cu un psiholog, sa nu credeti k sunteti nebune dak veti face asta, din potriva, este pt bunul vostru psihic... Toate cele bune si noroc in dragoste


Stiti, ma si vad mergand la un psiholog.
Cum sa incep?
1. “ Buna. Sunt Rita si sunt gay. Eu nu am nimic cu asta, dumneavoastra aveti ceva impotriva?”
2. “ Buna. Sunt Rita si sunt gay. Deseori am impresia ca daca as spune asta anumitor persoane, ei m-ar privi ciudat, ba unii mi-ar da si in cap. Credeti ca am dat in paranoia?”
3. “ Buna. Sunt Rita. Sunt gay si mi s-a dat sfatul sa vin la psiholog ca sa ma simt “in al 9-lea cer”. Am avut o zi incarcata la servici si tare as vrea sa ma simt macar in al 7-lea cer, puteti face ceva?”
4. “Buna. Sunt …nu conteaza. Am programare. Aveti de lucru nu gluma, multe lesbiene mai sunt in orasul acesta! Hai sa trecem de primele 10 minute ca azi sunt mai trista.”


Si de eram eu psiholog!!!!! O licenta, un atestat de libera practica, mai niste “specializari” si cum imi treceam acum pe usa:
“Psiholog pentru lesbienele care vor sa se simta in al 9-lea cer, dupa primele 10 minute!”
Ca mama imi tot zice sa-mi dau licenta si eu nu o ascult! Stiu mamele ce stiu!

Doamne, a fost un comentariu excelent. Multumesc.

5 comentarii:

FLORIN spunea...

tare faza cu "aveti de lucru mult. sunt multe lesbiene in oras". ;)

drooopy spunea...

Legat de psihologi si lucruri de genul... am postat mai demult o statistica facuta pe la englezi despre cum vad psihologii, psihiatrii etc. de la ei problema terapiilor de conversie a orientarii sexuale... sunt niste raspunsuri care te lasa masca, masca :)

http://drooopyandthelezzie.blogspot.com/2009/04/terapii-reparatorii-si-de-conversie.html

Ma intreb ce ar iesi daca s-ar face un sondaj din asta pe la noi :).

Anonim spunea...

:)))))))))))))))))))))))))))))))

Rita ! nota 10! jur!

uka.

anca spunea...

Sa stii ca mersul la psiholog poate fi o solutie pentru anumite persoane. Eu una, prefer un prieten, dar asta nu inseamna ca, in anuite cazuri, un profesionist nu poate sa te ajute mai mult. Dincolo de asta, imi place umorul tau :) Si da, cred ca sunt mai multe lesbiene (in oras) decat cred unii :)

Vanda spunea...

In sfarsit am regasit blog-ul tau...greu a fost :)

e super tare faza cu psihologul... Hai, ca usa mea e deschisa si poate o bere rece te va face sa te simti in al noualea cer dupa 10 minute... te astept