Salut voua

Cine mai e pe aici? Uite ca eu mai sunt!
Azi am avut o zi tare nasoala ( ca sa continui sirul chestiilor triste! - glumesc, nu e nimic trist, e doar o alta zi si nici nu a fost nasoala ) - am zis ca renunt la fumat si m-am tinut tare ( aiurea, nici nu a fost atat de greu ) timp de aproape 20 de ore ( cu cele cateva ore de somn ). Toate bune si frumoase, exceptand momentele cand imi venea sa ma catar pe pereti, sa-mi smulg perii din cap, sa scot limba la colege si sa urlu la necunoscutii de pe stada ( si pentru ca nu au mai fost paranteze de mult, m-am gandit sa mai pun doua ), toate bune si frumoase doar ca am dat o fuga pana la frizerie ca sa ma scap de pletele care au ajuns sa fie de 5-6 cm si care pentru mine sunt mult prea mult.
O tanti mi-a facut semn ca nu e libera. La o alta tanti venea mereu cate cineva. Un nene era liber, dar nu ma chema inima sa ma asez in scaunul dansului ( e atat de pedant cu ochelarii lui cu rama aurie, cu parul uns cu cine stie ce licoare de pare uns tot timpul si cu pieptenele in buzunar - si inca o paranteza, slava Domnului )si era o alta tanti care tundea pe cineva si la care nu astepta nimeni. Am stat ca s-o prind libera, dar in momentul cand a terminet cu clintul ei si mi-a facut semn, o alta doamna si-a varat odrasla in fata mea. Iertare, respect mamele chiar daca sunt mai tinere decat mine, dar nici chiar asa! Adica am venit mai devreme!!!!
M-am ridicat si am plecat. Imi las parul lung si ma fac rasta!!!!
Problema e ca mi-am aprins si o tigara. Poate e mai greu sa ma las decat credeam?!
Si de ce le-am scris pe toate acestea aici?
Pentru ca intre timp am mai facut altceva pentru "noi" si acest blog ramane pentru mine, pentru astfel de experiente. Vedeti lwordromania.weebly.com
Si eu vreau sa ma las de fumat, trebuie sa ma las de fumat si stiu ca nu e atat de greu pe cat pare.
Numai bine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

O,Doamne am incercat si eu sa ma las dar nu am reusit si dupa cateva zile de chin m-am conformat cu ideea ca nu o sa reusesc si am lasat balta toate metodele(bomboane,gume,mingiute antistres,plasturi,hardrock-ul,etc) si am reluat vechiul hobby(tigarile). Aici este nevoie de multa vointa si ambitie, cea ce mie imi lipseste. Eu iti urez muuuuuulta bafta!!! Sper sa intri in clubul nefumatorilor sa ne spui cum este pe acolo:))

rita spunea...

Hopa, ca am incercat si eu ceva nou, dar nu mi-a reusit, deocamdata. In orice caz, am fost sa-mi fac raze la plamani...asta nu numai pentru ca fumez foarte mult si de foarte mult timp ci mai ales pentru ca am evitat tot timpul aceste "investigatii medicale". La angajare am trimis-o pe Alina, o prietena, iar pe urma ( lucrand cu copii, mi se cerea sa fac anual anumite analize ), dadeam 5 lei pentru a avea aceasta stampila. Totul e ok, nu am TBC, nu se vede nimic pe plamani, dar daca mai fumez..." in 5-7 ani s-ar putea sa apara complicatii, adica sa apara un disconfort la respiratie, sa obositi mai repede, sa nu puteti depune acelasi efort...etc". Doamne, nu am mai intrat in detalii, nu i-am mai spus doamnei doctor ca mi-e greu si sa alerg pe trecerea de pietoni cand semaforul trece pe rosu si eu trebuie sa-mi misc fundul cata mai repede. Si uneori, cand ma joc cu copii..., dar ce sa mai vorbim!
Dar trebuie sa ma las. Ma gandesc ca e mai usor sa ma las de fumat decat sa ma las de picioare ( in cazul in care voi face vreo tromboza ) sau decat sa ma obisnuiesc sa respir printr-un tub care ma va impiedica sa vorbesc.
Cam asa stau eu cu fumatul. Trebuie sa ma las, dar fumez un pachet, un pachet jumate.