Salutari

Ce face lumea de 1 Mai? Se distreaza si mananca bine, nu-i asa? Sper. Si eu m-am pregatit sa mananc bine, ca distractia ramane pe alta data, dar spanacul ravnit de o saptamana intreaga a iesit .... jumatate pe aragaz, iar cealalta jumatate nu a avut niciun gust. Dar macar mi-a trecut pofta. Ei, mare legatura are spanacul cu acest blog! Dar daca stau si ma gandesc bine ... spanac si varza ornamentala ( poate daca as fi facut o fiertura din varza care nu se mananca, ar fi avut acelasi gust ), daca stau sa ma gandesc bine - atunci mai bine tac.
Trecand peste aceasta introducere foarte inteligenta si absolut potrivita, ideea e ca azi am vazut un comentariu care astepta sa fie moderat, iertare ca nu l-am observat pana acum. Am pus un filtru pentru articolele care au o vechime mai mare de cateva luni pentru ca cineva imi tot lasa minuni pe un articol anume. Nu au nicio legatura cu tot ce am scris sau in genere cu blogul, cam ca si introducerea mea de azi, dar apar cu o oarecare regularitate si m-am gandit sa scap de ele in felul acesta. Atata doar ca mai pot aparea si altele, promit sa urmaresc mai des. Iertare.
In rest, cred ca ne apucam iar de tradus subtitrari, ca sa ne intram in ritm pana apare noul L Word ( ca pe astea nu eu le fac, dar hai sa ma laud!!! ).
Voi ce mai faceti? Oare ce mai face Uka?
Sper ca sunteti bine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

face bine uka :) va saluta cu drag,munceste,creaza,iubeste si nu a uitat nicio clipa de voi.

numai bine!