Hola

Ca atat spaniola am reusit sa invat si eu, de ce sa nu ma mandresc?!
Ok, cum sunteti voi?
Eu nu am mai trecut pe aici de ceva timp si mare mi-a fost surpriza cand am vazut ca lumea mai lasa comentarii, multumesc mult.
Hai sa va povestesc ceva dragut.
Mai tineti minte ca le-am spus alor mei ca sunt gay, adica lui maica-mea, dar s-a discutat chestiunea in familie, o stiu de la mama caci in ziua in care plecam din tara parca, mi-a spus asa:
- Legat de cealalta chestiune, cred ca eu sunt de vina pentru treaba asta. Stii, cand eram gravida cu tine a trebuit sa merg mai des la control si tin minte ca odata eram atat de suparata pe taica-tau si pe taica-meu ca m-au lasat sa merg singura si sa fac autostopul desi aveam masina, incat i-am blestemat pe barbati si m-am rugat ca daca voi avea fata, ea sa nu treaca prin toate dezamagirile prin care am trecut eu.

!!!! Stiti, tare draga mi-a fost cand mi-a povestit asta. Am linistit-o si i-am spus ca asta nu are nicio legatura cu blestemele ei si nici cu nimic altceva.

- Am discutat asta si cu taica-tau ( a continuat ea ) ma gandeam ca poate o fi ceva genetic, dar el a zis ca in acest caz nu pot da vina pe el, ca el si-a facut treaba asa cum trebuie.

!!!! Vedeti voi cate le trec prin cap?

De discutat nu prea am avut ocazia sa discutam prea mult, dar totul pare ok. Mama ne-a zis ca suntem frumoase. Taica-meu iese din camera cand incep sa vorbesc despre Cris, dar asta e deocamdata.

Nu stiu daca distanta o face atat de prietenoasa pe maica-mea, cu siguranta e si asta, nu stiu daca eu am avut un noroc enorm sau doar frica de reactia celorlalti a fost exagerata, dar cred ca am avut o "iesire" relativ usoara.

Ok, cam atat pe ziua de azi ca e tarziu si mai trebuie sa fac tigari si sa pun de cafea pe maine.
Numai bine voua.

Un comentariu:

villendorf spunea...

am doar o intrebare: de ce postezi asa rar? spui lucruri interesante dar consider ca ar trebui s-o faci mai des! bafta in continuare!