in lume

Sa vedem ce se aude prin lume!

Ellen DeGeneres si Portia de Rossi s-au casatorit sambata. Casa de piatra si multa fericire!
Mie imi place de Ellen DeGeneres, am vazut-o in „If these walls could talk II” si i-am vazut vreo doua spectacole. E faina, cel putin mie imi place.

In Panama a fost abrogata legea care prevedea pedepse pentru homosexuali. Panama a fost singura tara latino-americana unde homosexualitatea mai era pedepsita prin lege. Oricum, mai sunt vreo 85 de tari unde poti fi trimisa la reeducare, inchisa sau chiar condamnata la moarte pentru aceasta. Trist, nu-i asa?! Si nu stiu altii cum sunt, dar eu niciodata nu m-am putut bucura ca altora le e si mai nasol decat mie. Din contra.

China si Jocurile Olimpice – sunt 11 sportivi care si-au declarat in mod deschis orientarea homosexuala sau bisexuala. Pentru cine vrea sa stie numele lor, iata: Judith Arndt ( Germania, ciclism ), Imke Duplitzer ( Germania, scrima ), Gro Hammerseng si Katja Nyberg ( Norvegia, handbal ), Natasha Kai ( America, fotbal ), Matthew Mitcham ( Australia, inot? ), Lauren Lappin, ( America, softball ), Victoria "Vickan" Svensson ( Suedia, fotbal ), Rennae Stubbs ( Australia, tenis ), Linda Bresonik, ( Germania, fotbal ), Victoria (Vicky) Galindo, ( America, softball ).
Deoarece nu prea am urmarit ce se intampla, nu va pot spune si performantele lor, dar poate se va gasi cineva.
In total au fost 10.500 de sportivi iar cifra reala a sportivilor gay sau bisexuali ar fi de 1.000, conform unui studiu al unui website gay, citat de Reuters. ( ??? )
Se spune ca sportivii chinezi au fost „sfatuiti” sa nu dea declaratii cu privire la problematica minoritatilor ( a se intelege Tibet si homosexualitate ). Din cate stiu eu, dar poate gresesc, in China nu exista legi impotriva homosexualitatii, dar ea a fost scoasa de pe lista bolilor abia in 2001 si chiar si la ora actuala site-urile LGBT sunt cenzurate.

Cam atat am gasit. Cam atat pe azi.

!!!! vedeti si noul blog trecut pe lista!!!

Noapte buna tuturor.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Rezultatele sportivilor gay, care participă la Jocurile Olimpice, Beijing, 2008 (până în data de 20 august 2008, ora 20.30)

Judith Arndt (Germania, ciclism):
-Proba individuală, cursă ciclistă: locul al 6. cu timpul de 35:59.77, în data de 12 august.
-Ciclocros: locul 41 – lea, cu timpul de 3h33:51, în data de 10 august.
Imke Duplitzer (Germania, spadă): locul al 5 – lea cu 11 puncte, în data de 13 august.
Gro Hammerseng si Katja Nyberg (Norvegia, handbal): sunt în semifinale.
Natasha Kai (America, fotbal): au ajuns în semifinale cu golul Natashei, unde vor juca pentru finală cu japonezii, în data de 25 august, ora 15.
Matthew Mitcham (Australia, trambulină): a ajuns în semifinale la Trambulină – 3 m, bărbaţi, unde a ocupat locul al 16 - lea cu 427.45 puncte (19 august). Va participa şi la preliminarile de la 10 m trambulină, în data de 22 august, ora 19.
Lauren Lappin, şi Victoria (Vicky) Galindo (America, softball): în grupa A a preliminarilor America a ocupat locul al 4-lea, cu 6 puncte.
Victoria "Vickan" Svensson (Suedia, fotbal): au ajuns în sferturiel de finală, unde au fost învinşi de reprezentantele a Germaniei cu scor de 2-0.
Rennae Stubbs cu Samantha Stosur (Australia, tenis dublu): au ocupat locul al 9-lea.
Linda Bresonik, (Germania, fotbal): vor juca pentru locul al 3-lea cu Japonia, după ce au fost eliminate de brazilience în semifinale. Mare surpriză în fotbalul feminin.

kingwitha

rita spunea...

Multumesc.

Anonim spunea...

Natasha Kai (America, Fotbal): am greşit, deoarece reprezentanta Americii a jucat finala cu Brazilia şi nu cu japonezii. America a câştigat finala cu 1-0., cu golul lui Carli Lloyd.
Campioana Olimpică: America (Nicole Barnhart, Shannon Boxx, Rachel Buehler, Lori Chalupny, Lauren Cheney, Stephanie Cox, Tobin Heath, Angela Hucles, Natasha Kai, Ali Krieger, Carli Lloyd, Kate Markgraf, Heather Mitts, Christie Rampone, Heather O`Reilly, Amy Rodriguez, Briana Scurry, Hope Solo, Lindsay Tarpley, India Trotter, Aly Wagner, Kacey White).
Locul 2: Brazilia (Andreia, Andreia Rosa, Barbara, Christiane, Daiane, Daniela, Erika, Ester, Fabiana, Formiga, Francielle, Juliana, Marta, Maycon, Maurine, Pretinha, Raquel, Renata Costa, Rosana, Simone, Tania, Thais).
Locul 3: Germania (Nadine Angerer, Isabell Bachor, Fatmire Bajramaj, Saskia Bartusiak, Melanie Behringer, Linda Bresonik, Kerstin Garefrekes, Ariane Hingst, Ursula Holl, Annike Krahn, Simone Laudehr, Renate Lingor, Anja Mittag, Martina Müller, Celia Okoyino Da Mbabi, Babett Peter, Conny Pohlers, Birgit Prinz, Bianca Rech, Ulrike Schmietz, Sandra Smisek, Kerstin Stegemann).

kingwitha

Anonim spunea...

Matthew Mitcham (Australia): azi a ajuns în semifinala probei de platformă 10 metrii din cadrul concursului de sărituri în apă de la Jocurile Olimpice de la Beijing.

kingwitha

Anonim spunea...

Gro Hammerseng si Katja Nyberg (Norvegia, handbal: Naţionala de handbal feminin a Norvegiei a câştigat pentru prima dată în istoria sa, finala Jocurilor Olimpice, în faţa campioanei mondiale Rusia, de care a dispus cu scorul de 34-27.

kingwitha

Anonim spunea...

Matthew Mitcham (Australia): este Campionul Olimpic în proba de platformă 10 metrii. El este unicul sportiv care a primit de două ori note de 10 de-alungul competiţiei.

kingwitha

rita spunea...

Masca m-ai lasat!
Merci mult ca ne tii la curent. Te rog, continua.

Anonim spunea...

Aş continua dacă aş avea cu ce. Competiţiile lor sau terminat.
Îmi pare bine pentru Matthew Mitcham, deoarece a fost extraordinar, cum în şase runde avea o performanţă stabil bună. Jos cu pălăria.
Şi nu în ultimul rând, de mult n-am văzut atâtea bărbaţi cu corp frumos :-D

kingwitha

Anonim spunea...

Am un bun prieten homosexual. de fapt am mai multi dar asta-i chiar bun priten c-am fost cu el cind si-a facut operatia de schimbare a sexului.N-am de gind sa descriu operatia ca-i ceva groaznic adica tine mai degraba de santeria decit de chirurgia:) oricum Rona, c-asa ii zice prietenei mele care-a fost prietenul meu se simte.dar si-o trage tot unde si-o tragea inainte.Am intrebat-o: La ce-ti foloseste fa pi...mi-a raspuns, la pozitia sociala.Voi intelegeti chestia asta?