festival!

Se pricepe cineva la scris scenarii?
Mi-a venit o idee urmarind stirile despre festivalul de la Cluj.
Am cautat informatii pe site-urile dedicate, dar…..tacere, nici macar un cuvant. Am dat in schimb de presa locala si am aflat de petitie, am citit cateva comentarii ( majoritatea scrise de oameni intre 20 si 30 de ani, infricosator ), am citit de marsul tacerii sau cum s-o fi numit demonstratia anti-demonstratie.
( Pentru cine nu a urmarit ce s-a intamplat, clujenii s-au hotarat sa nu permita ca orasul lor sa devina “capitala lesbienelor”, au facut o petitie care s-a putut semna electronic si chiar a fost semnata de peste 2000 de persoane, au organizat un mars pentru a-si arata dezacordul vizavi de festival si de un presupus mars care nici nu a fost planificat! Ce naiba le-a venit cu marsul? Aud de festival si repede se gandesc la pene, maicute si cagule. ?????!!!!!!!!!!!!)
Ceea ce mi-a placut mult a fost un articol despre acest mars anti-mars. Am citit ca au participat si persoane care “trecusera de 70 de primaveri” iar una dintre aceste persoane, o doamna, statea si se intreba ce naiba cauta ea acolo. (“Eu nu stiu de ce suntem aici. De ce suntem aici?”)
Adica se face un festival si drept urmare o doamna de peste 70 de ani ingheata pe strada in timpul unui mars organizat impotriva a ceva despre care nici n-a fost vorba. Eu zic ca merita un film.
Fain!
Fain pe naiba, trist.
Imi pare rau pentru organizatori, nu prea au fost sprijiniti din cate am vazut eu.
Cu tot respectul,

5 comentarii:

Anonim spunea...

Tu esti Zazie?

rita spunea...

Da-mparate!
Mi-a placut personajul ( "Zazie in metrou" )si de aceea i-am imprumutat numele. Acum nu prea mai pot scapa de el, dar asta e.

Anonim spunea...

deci tu..:)
o adresa de mail sa te-ntreb una alta despre o fotografie infatisand a hanging girl?

rita spunea...

salut,

Fotografie????
Imagine me and you, If these walls could talk II, Lost and delirious, Loving Annabelle....nu tin minte sa fi pus si fotografia mea.
zazie29@yahoo.com

Anonim spunea...

Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam, anuntam toti bloggerii din capitala ca:

Pe 30 mai sărbătorim Ziua Bloggerilor Bucureşteni (ZBB). Vor avea loc concerte, video-proiecţii, târguri de blogging, expoziţii, vânzări de produse ale bloggerilor, petreceri etc. Informaţii şi înscrieri pe ZBB-2009.RO. Bloggerii care doresc sa se implice in organizarea evenimentului sau vor să iniţieze concursuri cu premii, să ne trimită mesaje la valecano@yahoo.com
Atentie! Bloggerii care se inscriu la festival vor primi saptamanal invitatii gratuite ( de doua persoane ) la Eurocinema. Amanunte gasiti la pagina cu noutati de pe site.
Va rugam postati bannerul ZBB pe blogul vostru si trimiteti mai departe mesajul sa circule pe blogosfera.
Multumim