Iar m-am facut mai desteapta!

Stiti ce e mai nasol decat sa faci autostopul si sa nimeresti peste cine stie ce specimen galactic?
Sa faci autostopul si sa dai de cea mai buna prietena a lui maica-ta. Brrr!
Nu ai mai intalnit-o de ani de zile si in trecutul vostru comun nu ti-a spus nimic in afara de sfaturi destepte pentru viata. Inca dai din maini cand observi ca e dansa la volan si continui sa dai din maini sperand ca gestul tau sa semene cu un salut sau cu un semn ca sa mearga mai departe, dar nicio sansa.
Cu un zambet tamp si pana la urechi te urci in masina si incepi sa te rogi sa conduca cu 200 pe ora, oricat de absurd si nasol, numai sa ajungeti cat mai repede, sau de o fi sa muriti, sa se intample cat mai repede. Nicio speranta. Iti dai seama dupa cum sta cocotata pe volan, “atenta” la orice. In speranta sa te lase in pace, incepi tu cu politeturile. Intrebi de copii ( plecati aiurea prin tara ), de dansa, de sot, de vecini, caine si tot ce iti mai amintesti si pana aici e ok, iti dai seama ca sunt o groaza de oameni care au avut o copilarie si o tinerete grea si prietenii “impusi” din copilarie par mai adevarati, mai apropiati si-i privesti cu mai multa intelgere si simpatie.
Dar vine partea mai nasoala, urmeaza intrebarile ei! Si chiar si asta mai trece cumva, dar urmeaza partea cu “Stii, noi, parintii, am vrea ca….. . Noi intelegem….., dar…… . Eu stiu ca traiti intr-o cu totul alta lume, dar…… .” si tot asa.
Ai sari din masina in acest moment, prin parbriz ai iesi, ai face orice numai sa scapi, numai sa taca. Nu-ti ajung tie toate alea vizavi de parinti, mai vine si ea si te toaca la cap. Si 35 de km par o vesnicie.
Mereu ziceam ca daca exista iad si eu ajung acolo, atunci domnul care mi-a predat pe vremuri sociologie si psihologia reclamei si mai ceva, psihologie sociala cred, ma va invata engleza ( imi era tare antipatic, de fapt, prea nu imi spunea nimic acest “am fost pompier pana in ‘98 ” si de atunci mare om de stiinta - problema e ca nici altora nu le spunea nimic, iar cu engleza nu am nimic, dar niciodata nu s-a lipit nimic de mine cand mi s-a predat ), dar acum stiu ca iadul pentru mine sunt niste ore de engleza pe care mi le da acest mare profesor si la care ma duce prietena lui maica-mea. Si asta la nesfarsit.
Cred ca maine merg la biserica.
Numai bine tuturor.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Stiti voi cei din ziua de azi... nu mai ascultati cu atentie ce spun "batranii intelepti"...

Cum a fost la biserica?
:)

Vanda spunea...

Eu am facut comentariul...doar ca nu ma descurc cu "optiunile" ...sunt batrana deja ptr "bloguri"