ca nu se cade sa ma opresc la 100 de postari

asa ca mai scriu doua cuvinte.

Ascult Tudor Gheorghe, de jumatate de ora aceeasi piesa, "Florile graului". Imi place mult, imi place melodia si imi plac versurile. Imi plac mai ales pentru ca am sentimentul ca spun mai mult decat inteleg eu, la fel ca viata. Incerc sa incarc si aici, asa, in varianta magarului...
( apropo de magar, stiti bancul cu magarul si porcul?
Un magar mergea pe drum si din spate il ajunge porcul:
- Ba magarule ce murdar esti! Esti tot jegos! Pe unde dracu te-a purtat stapanul? Si ce slab esti! Nu prea ti-a dat sa mananci! Si uite ce desaji mari ai, ce te incarca stapanul! Ce viata naspa!
La care magarul se intoarce spre porc:
- Auzi ba, mi se pare mie, sau tu nu esti porcul de anul trecut? )

Hai sa vedem daca pot incarca piesa.... De ce nu ma lasa sa pun ceva de pe youtube? Sau cum se face? Probabil eu nu ma pricep, dar nu conteaza. Am descarcat si am convertit si imi tot incarca, dar m-am saturat sa astept si nu am nervi ca sa mai caut alte variante.

Ok, oricum, nu stiu cati sunt curiosi de ce anume ascult eu acum, dar pentru ei dau o adresa directa in varianta invata pe vremuri de la Ender ( saru'mana, lucrurile vechi si clare functioneaza mai bine - vine cu varsta. Oare Ender ce mai face? Sper ca e ok.)

Florile graului


Iar voi, noi si lumea "noastra" sa ramana cu bine. Mi s-a spus ca nu am facut nimic. Habar nu am ce am facut si ce nu am facu, stiu doar ca nu sunt nici magar, dar nici porc, apropo de banc.
Ramaneti cu bine. Cu respect,
Rita.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai facut mai mult decat iti voi putea spune vreodata. Si pentru mine, si pentru altii.
A ta,
Ileana

Protoss spunea...

a cantat ieri aci in Craiova