Personal

Intre "mama" lui Mircea Micu si a mea e o diferenta ca intre cer si pamant. Iertare, nu vreau s-o jignesc, mi-e mama, o iubesc, dar in felul meu, ca si pe oricine altcineva sau altceva.
Am primit niste chestii care mi se par haioase si care i se potrivesc in parte si ei.

1. Mama m-a invatat SA APRECIEZ O TREABA BINE FACUTA
"Daca vreti sa va omorati intre voi, mergeti afara. De-abia am terminat de facut curat"

2. Mama m-a invatat ce e RELIGIA
"Roaga-te sa iasa pata aia din covor"

3. Mama m-a invatat ce e LOGICA
"Pentru ca asa am zis eu,de-aia"

4. Mama m-a invatat MAI MULTA LOGICA
"Daca cazi de pe hinta siiti rupi gatul, nu te mai iau cu mine in oras"

5. Mama m-a invatat ce e IRONIA
"Plangi in continuare, si o sa-ti dau eu motive pt care sa plangi"

6. Mama m-a invatat ce e CONTORSIONISMUL
"Uita-te la murdaria de pe ceafa ta "

7. Mama m-a invatat ce e VREMEA
"Camera ta arata de parca a trecut o tornada prin ea"

8. Mama m-a invatat ce e IPOCRIZIA
"Daca ti-am zis o data, ti-am zis de un milion de ori: Nu exagera!"

9. Mama m-a invatat despre CICLICITATEA VIETII
"Eu te-am facut,eu te omor!"

10. Mama m-a invatat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI
"Nu te mai comporta ca taica-tau"

11. Mama m-a invatat ce e INVIDIA
"In lume sunt milioane de copii mai putin norocosi care nu au parintii la fel de minunati cum ai tu"

12. Mama m-a invatat ce e ASTEPTAREA
"Asteapta numai pana ajungem acasa"

13. Mama m-a invatat ce inseamna A PRIMI
"O sa ti-o primesti cand ajungem acasa"

14. Mama m-a invatat ce e UMORUL
"Cand o sa-ti tai degetele de la picioare jucandu-te cu masina de tuns iarba, sa nu alergi plangand la mine"

15. Mama m-a invatat CUM SA DEVIN UN ADULT
"Daca nu mananci legume, nu o sa mai cresti niciodata"

16. Mama m-a invatat ce e GENETICA
"Esti exact ca taica-tau"

17. Mama m-a invatat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC
"Inchide usa dupa tine. Ti de pare ca te-ai nascut intr-un cort?"

18. Mama m-a invatat ce e INTELEPCIUNEA
"Cand o sa fi de varsta mea, o sa intelegi"

19. Mama m-a invatat ce e JUSTITIA
"Intr-o buna zi, o sa ai si tu copii. Si sper ca o sa fie exact ca si tine"

20. ( compozitie proprie )Mama m-a invatat ce e MEDICINA NATURISTA
"Acum sau te vindeci, sau te rup in bataie"


De ce am trecut toate astea aici? Habar nu am, dar nu stiu nici sa torn clopote si tot sunt bine. Ma gandesc la mama mea, la mine, la viata mea si iar la mine si maimuta din mine rade in hohote.
Voi cum sunteti?

9 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

:))
super tare mama ta:))

Camelia Bucur spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
rita spunea...

Da, e super mama mea, in felul ei. Stii/stiti ce admir la ea? Felul ei de a lupta pentru ceea ce are importanta pentru ea. E genul de om care daca e dat afara pe usa, intra pe geam. Lupta pentru tot ce este al ei. Lupta si pentru mine, atata timp cat eu ma incadrez in asteptarile ei. Dincolo de asta, vai si amar.
Dar nu despre ea vroiam sa scriu.
Cineva m-a intrebat daca vreau sa facem schim de link, dar apoi s-a razgandit. E ok, chiar. Prima data m-am intrebat daca eu am devenit atat de plictisitoare incat sa nu mai reprezint niciun interes ( stiu ca e asa si e ok ), dar pe urma mi-a venit o idee. Ce e daca persoana respectiva s-a razgandit pentru ca a mai citit un pic si a aflat ca sunt gay?
Vedeti pana unde merge paranoia?
E ok daca am devenit plictisitoare, vine cu varsta si ti-e dat sa fii asa daca nu muncesti, dar ar fi tare nasol sa fie a doua varianta. Sa mai sper? In ce?
Numai bine

rita spunea...

Si mi-a mai venit o idee. Ce e daca chiar e vorba de paranoia? Ce e?
Nu e nimic.
Niciodata nu e nimic. Mereu poti visa la un colt de Luna, unde sa stai si sa razi de tine, nu-i asa? Nu uitati de coltul acela.
Numai bine tuturor.

Camelia Bucur spunea...

chiar vrei?

rita spunea...

Acest blog nu iti foloseste la nimic. Imi pare rau, dar asa este. Iertare pentru comentariile lasate anterior, am mai invatat cate ceva despre mine si atat, nu am vrut sa te fortez sau sa te jignesc.
Numai bine si mult succes in continuare.
Rita.

Camelia Bucur spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Mai sa fie si eu care ma gandeam ca numai mama mea e asa de "profunda". Zilnic imi explica teoria logici si a genetici. Faceam cam multe prosti cei drept si uneori mai imi explica si teoria asteptarii.Doamne ce dor imi e de ea!

rita spunea...

Da, uneori si mie mi-e dor de ea.
Acum imi zice ca vrea sa vina si s-o cunoasca pe Cris, pentru ea poate doar o simpla prietena cu care urmeaza sa merg in weekend pe undeva ( minciuni zise la nimereala ), sau poate e "femeia de care esti indragostita?". Ce ne facem in weekend?
Cu cine ma voi intalni?
Cu Cris care azi ma inteaba daca mai vreau sa vina?
Cu mama care ma va intreba cine stie ce?
Cu Cris si cu mama si vedem ce va iesi?