Ce spuneti? Va place banner-ul?



Iar m-a luat un nustiuce de a face ceva, dar nu prea am idei. E mai altfel decat pe vremuri, cand simteam ca trebuie sa fac orice numai sa fie ceva, acum sunt deja o groaza de chestii.
Ce trebuie sa fac, sa facem, cand lumea merge inainte?
Imi storc mintea si nu dau decat de "cat mai multe informatii", dar pe cine intereseaza ce se intampla in alte tari, in alta lume? Pe cine intereseaza ce a fost si altii cum au reusit? Si chiar daca v-ar interesa, ce sa faceti cu informatia respectiva?
Mergem inainte asa. Subtitrari (multumesc Cris), si cateva cuvinte pe ici pe colo.
Dar va place banner-ul?
Nu stiu de ce l-am facut, poate pentru ca nu aveam si mi s-a parut interesant sa vad cum se poate face unul. Mi-a luat aproape 5 minute - deci e mult de invatat!
Na, o seara faina.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mie imi place foarte mult si cred ca se potriveste cu ceea ce incercam sa facem. E viu! Mergem inainte!
Tanda