citate celebre

... si nu din literatura contemporana!

Florence Nightingale ( scriitoare britanica, 1820 - 1910 ) - Am trait alaturi si am dormit in acelasi pat cu contese britanice si cu taranci prusace... nici o femeie nu poate avea pasiuni mai puternice fata de o alta femeie decat mine.

Edward Stein ( publicist ) - Nu e nimic aiurea cu femeile care iubesc alte femei, nici cu cele care vor sa se culce cu alte femei sau se definesc drept lesbiene. Aiurea este societatea deoarece pedepseste oamenii pentru ca nu se conformeaza stereotipiilor de gen.

Eleanor Roosevelt ( 1884 -1962, First Lady al Statelor Unite intre 1933 - 1945 ) - Draga Hick...nu pot zice je t'aime et je t'adore asa cum as dori, dar reaminteste-ti, o spun mereu cand merg sa ma culc gandindu-ma la tine.

Mary MacLane ( scriitoare americana, 1881 -1929 ) - Sunt multe lucruri in aceasta lume rece atata de minunate ca si iubirea dintre doua femei?

Amanda Bearse ( actrita, regizor, comediant american, nascuta in 1958 ) - Nu poti defini ce anume este o lesbiana. Suntem ca toti ceilalti, suntem peste tot. Un singur lucru ne este comun, ca facem dragoste cu alte femei. Asa ca, renunta sa ne limitezi!

Rita Mae Brown ( scriitoare, scenarista americana, nascuta in 1944 ) - Am devenit lesbiana din cauza femeilor. Pentru ca femeile sunt frumoase, puternice si miloase.

Sidonie-Gabrielle Colette ( novelist francez, 1873 -1954 ) catre Natalie Barnei ( poet, epigramist american, ajunsa in Franta dupa expatriere, 1876 - 1972 ) - Natalie, sotul meu iti saruta mainile, iar eu restul.

Marie Laurencin ( pictorita franceza, 1983 - 1956 ) - De ce sa pictez pesti morti, cepe si sticle de bere? Fetele sunt mult mai dragute!

Two nice girls - Noua ne plac barbatii. Noi doar nu vrem sa-i vedem dezbracati.

2 comentarii:

Anonim spunea...

De cand am citit aceste citate, stau si rad. Imi place ce vad.
Cred ca gluma mea despre italieni (ce oricum nu-ti place) nu-i atat de buna ca si ce a spus Colette. Doamne...femeile astea, au avut umor.
kingwitha

Anonim spunea...

Foarte dragute citatele. Felicitari.