primul pas

Pentru toti cei care vor citi acest blog, buna.
De o vreme ma tot preocupa aceasta problema a site-urilor si blog-urilor gay romanesti si, sincera sa fiu, am vazut marea majoritata si mi-am aruncat ochii cam prin toate. Interesant cum in toate locurile prin care am umblat, unele chiar faine, nu prea am dat de prezente feminine. Nu ca sunt eu mare activista, dar nici asa nu se mai poate!
Ce e cu fetele si femeile lesbiene din aceasta tara?
Deci cu aceste ganduri incep acest blog. Poate cineva mai e interesat si daca insista, da de el.

4 comentarii:

Hefe spunea...

mai sunt doua... n-ai cautat destul ;) in curand o sa-ti lase link si prietena mea.

rita spunea...

am dat de tine! pot trece blog-ul tau pe lista sau sa las lumea sa te gaseasca?

Hefe spunea...

trece-l, nu ma supar.

rita spunea...

merci mult, chiar conteaza pentru mine.