unde suntem? - motivare

am inceput sa fac subtitrari pentru filme din motiv ca nu am gasit nimic legat de filme artistice lesbiene, dar am dat de mai multi oameni care au urmarit serialul The L Word si cereau subtitrari.
am inceput sa scriu acest blog din motiv ca nu dadusem decat peste "doua lesbiene si-o pun in parc", "doua lezbiene se saruta..." si altele de acest gen..si, era sa uit de:lesbianclub, care e...., sa zic doar ca, nu e ceea ce cautam. ( stiu si eu ca lucrurile nu se vor schimba doar pentru ca am mai aparut si eu pe lume, dar cine descarca subtitrari poate afla de acest blog, si de aici incolo.... )
m-am plimbat pe multe site-uri si blog-uri LGBT, dar se dovedeau mai mult G decat L. sunt faine, sigur ca da, dar, din perspectiva mea, ceva lipseste.
mare bucurie, mare, ca am dat peste acest site, "femeiasimpla"-printr-un articol legat de Gay Fest. pentru mine e un inceput si m-a facut mai optimista. poate nu-i adevarat ceea ce simteam si incepea sa devina o convingere, anume ca, nici una dintre noi nu are nimic de zis, ca fiecare tace si isi traieste viata asa cum o fi si cum o fi stiind mai bine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce anume te a facut sa incepi sa faci un blog dsp asta?vreau doar sa ti spun ca ar trebui sa existe mai multe ca tine,si fiecare sa fie in stare sa si exprime parerea dsp modul lor de viata.am dat peste blogul asta din intamplare.cautam cu totul altcva,ce e drept,dar m am bucurat ca exista si ca sunt lucruri interesante de citit.