Forum

Salut, lume

Uite ca am mai vorbit cu cateva persoane si iar a aparut ideea de a face un forum. Aceasta idee mi-a fost sugerata de mai demult, dar nu prea stiam cum si cu ce se mananca. Nu acest lucru m-a oprit! Mi s-a intamplat la fel si in cazul site-ului si al blog-ului, dar am gasit oameni care sa ma ajute si ambele merg. Nu prea stiam cu ce sa incep. Nici acum nu stiu, dar uite ca am facut un forum. ( FORUM www.lesbianlife-romania.amforum.net - suna haios acest amforum, varianta avemforum nu era! oricum, mi s-a alocat automat. )
Am in minte un comentariu primit acum ceva timp. Persoana care a lasat comentariul zicea ca nu are cu cine sa vorbeasca.
Mai am in minte vreo doua mail-uri in care mi se cerea sfatul vis-a-vis de o problema, mai precis de a spune familiei sau prietenilor despre orientarea sexuala.
Am in minte intrebarile altora si ale mele.
Ca urmare, iar m-am apucat de ceva la care ma pricep cum ma pricep la turnat de clopote sau la vanat balene.
Ei si? Daca exista posibilitatea si mai si cred in cateva lucruri ( ca e bine sa ai cu cine vorbi, ca sunt anumite lucruri despre care chiar trebuie sa vorbesti, dar mai ales cred in voi, in noi ), cine m-ar putea opri? Daca e nevoie de asa ceva, va merge.
Va astept/asteptam cu drag.

4 comentarii:

Anonim spunea...

fa-ti si tu la linkurile externe sa se deschida in alta pagina. eu de exp dau cu open in new tab, dar marea majoritate a utilizatorilor dau clik direct pe link si asa iti pierzi din vizitatori :P

rita spunea...

ok, merci, dar imi zici si mie cum sa fac? te rog si iti multumesc.

altemps spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

salut rita,

ma bucur ca e-am regasit si esti in verva si rezultatul muncii tale incepe sa capete forme aici pe blog/


succes in continuare.
lumierre