mai sunt

Nu stiu cine a vazut emisiunea de pe Antena1, dar cred ca merita vazuta, intr-un fel face istorie. Se poate vedea aici.
Bravo, Alexandra! Merci ca faci ceea ce eu si altele/altii nu avem inca curajul sa facem. Poate va veni si vremea cand vom putea sta si noi in fata lumii, macar a celei care ne inconjoara si vom avea curajul sa spunem: sunt lesbiana si sunt fericita!
M-am tot gandit cu groaza ca se apropie marsul gay, adica alta ocazie ca oamenii sa vada o imagine total deformata despre lumea gay.
Sincer, nu particip la acest mars pentru ca nu cred ca e timpul lui si cred ca face mai mult rau decat ajuta. Ok, puteti sa-mi spuneti ca as putea iesi in strada ca sa arat lumii cat sunt de ok ca om si astfel sa adaug un dram de "normalitate" in multimea paietelor si a penelor. Nu, nu am sa fac acest lucru. Nu cred in utilitatea lui, din contra, dar e parerea mea si atat.
Si gandindu-ma ca se apropie evenimentul datorita caruia romanii ma vor vedea ca pe cineva imbracat ciudat si luand in considerare si alte imagini, ca pe cineva "in curu' gol sarutand un alt barbat" ( citat dintr-o discutie de pe un forum )m-am gandit sa trimit zeci de mailuri la posturile de televiziune in care sa zic ca eu nu sunt asa, noi nu suntem asa, noi nu avem nimic de-a face cu toate acestea. M-am gandit, citind nu demult si statisticile care zic ca doar 8% dintre respondenti au avut de-a face cu homosexuali, m-am gandit ca trebuie sa fie cineva care sa le arate oamenilor ca eu, tu, noi putem fi oricine: vecin, electrician, medic de familie, coleg, vanzatoare de la magazinul din colt, consultant financiar. Nu stiam cum sa fac, nu stiam daca vor fi posturi care sa "receptioneze" mesajul meu, dar primind acest mail cu aceasta emisiune, eu zic ca lucrurile au inceput. Eu zic ca a fost cineva care s-a arata si a facut ceva, iar noi trebuie sa continuam. Fiecare isi asuma riscurile pe care crede ca si le poate asuma. Unii semneaza o petitie cu numele real, altii semneaza o petitie cu un pseudonim. Unii ies si se arata in fata lumii, altii trimit un mail, 10. Unii fac o asociatie, altii lasa un comentariu la o stire. Eu cred ca lucrurile au inceput. Eu cred ca fiecare putem face ceva. Nu trebuie sa iasa toata lumea, nu trebuie sa mergem la marsuri, dar fiecare dintre noi poate face cate ceva.
Va mai las o adresa, lesbine-romania.blogspot.com, vedei si voi.
Numai bine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma alatur si eu! Bravo, Alexandra si jos palaria! Cred cu sinceritate ca numai in acest fel imaginea noastra se va apropia de cea reala, cea de oameni obisnuiti, cu aceleasi dorinte, probleme, nazuinte si tristeti ca toti ceilalti.
BRAVO, Alexandra!
Ileana

ratusca vesela spunea...

Saru-mana mult de tot!!
Si mesajul meu este acelasi cu al vostru: faceti fiecare in parte cate putin, ca ceva sa se schimbe.

Nu este vorba doar de marsul diversitatii, ci poate fi si marturisirea unui prieten str8, unei vanzatoare de flori sau seminte, chiar nu conteazaaaa... trebuie sa ne facem simtita prezenta din ce in ce mai mult!
Pupici}{