Salut

Uite ca am trait intr-o confuzie totala! Contitutia nu a fost modificata in defavoarea noastra si casatoria a ramas sa fie incheiata intre soti. Doar Codul Civil vrea sa introduca aceasta mirifica modificare prin care casatoria se poate incheia intre barbat si femeie.
Dar acum mai stiu ceva. Noile Coduri un vor intra in vigoare pana cand un exista procedurile aferente, ori acestea un exista inca!!!!!
E poate ultima noastra sansa.
Habar nu am ce am putea face. Ar trebui sa fim organizati, ar trebui sa fie o organizatie, asociatie sau naiba stie ce care sa aiba statut juridic care sa ne reprezinte si care sa vrea sa faca ceva pentru noi.
Nu este asa ceva. Eu nu simt sa avem asa ceva.
M-am gandit si la petitia noastra. CEDO? Cu nici 200 de semnaturi? M-am gandit si la Avocatul Poporului:
Art. 58 - Numirea si rolul
(1) Avocatul Poporului este numit pe o durată de 5 ani, pentru apărarea drepturilor şi a libertăţilor persoanelor fizice. Adjuncţii Avocatului Poporului sunt specializaţi pe domenii de activitate.
(2) Avocatul Poporului şi adjuncţii săi nu pot îndeplini nici o altă funcţie publică sau privată, cu excepţia funcţiilor didactice din învăţământul superior.
(3)Organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatului Poporului se stabilesc prin lege organică.
Art. 59 - Exercitarea atribuţiilor
(1) Avocatul Poporului îşi exercită atribuţiile din oficiu sau la cererea persoanelor lezate în drepturile şi in libertăţile lor, în limitele stabilite de lege.
(2) Autorităţile publice sunt obligate să asigure Avocatului Poporului sprijinul necesar în exercitarea atribuţiilor sale.
Art. 60 - Raportul în faţa Parlamentului
Avocatul Poporului prezintă celor două Camere ale Parlamentului rapoarte, anual sau la cererea acestora. Rapoartele pot conţine recomandări privind legislaţia sau măsuri de altă natură, pentru ocrotirea drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor.

Ce putem face?
Are cineva vreo idee?

2 comentarii:

ratusca vesela spunea...

La-o balta, ca n-ai cu cine...

Sunt dezgustata si-acuzata si cu rusinea pe cap si tot!
In Romania cu comunitatea noastra n-ai ce face!

rita spunea...

Refuz sa cred ca nu e nimic de facut. Poate parea uneori ca nu ai pentru cine, ca nu e nimeni langa tine, dar stiu ca noi avem posibilitatile pe care altii nu le-au avut si ca trebuie sa le folosim. Lumea trebuie sa auda de noi. Trebuie sa avem grija ce imagine oferim pentru ca aceste imagini vor defini "fata" a mii de necunoscuti. Putem fi noi, dar cand iesim, suntem cel putin acel 10% dintre romani ( iertare ca folsesc pluralul imperial, stiu ca eu nu am facut nimic si nu am niciun drept, dar daca nu am curajul, tu ma reprezinti in fata lumii ). Intelegi? Reprezinti, prin curajul tau, prin faptul ca tu iesi in fata lumii, fiecare om gay.
Multi nu vor fi de acord cu tot ce arati, poate nici eu nu sunt de acord sa aratam lumii prima experienta sexuala ( indiferent de orientare ), dar macar tu ai avut curajul. Ai facut mai mult decat am facut eu si poate voi face tot restul vietii. Eu iti multumesc ca ai iesit si daca te pot ajuta cumva, da-mi de veste.