Decizii importante

Ziceam ca la varsta mea ar trebui sa ma apuc sa iau decizii importante. Ce vreau sa ma fac cand voi fi mare? Chestia asta ma preocupa de ceva timp, dar sunt momente cand se acutizeaza si ma framant cateva zile dupa care uit de ea.
Deoarece aleg mai usor dintr-o lista data, dau o cautare pe nomenclatorul de meserii. Toate bune si frumoase numai ca la a doua meserie am dat de dificultatile luarii de decizii. Ce inseamna “aburitor pluta”? Caut in DEX, degeaba. Mai dau o cautare pe meseria de “aboritor pluta” si aflu ca nu se cere asa ceva si nici nu exista o descriere pentru meseria respectiva. Dau de un articol si acolo aflu lucruri si mai frumoase. Exista meserii precum: debitatorebosator, marangoz cală - tachelagiu, corhănitor, paraşutist încercător, regulator de ţevi, sexator de pui, fierbător - uscător de păr, ciontitor - tranşator de carne sau, de ce nu, defectolog ori cap de masă, dar si meserii precum majghian, gospodar, formator de formator, melamed, treibar, măţar, fascinar, hatip, chevrasameş, haham, fermentator sau tentantul numărător de bani.
Mai aflu ca “ haham este cel care este însărcinat cu tăierea rituală a păsărilor şi a vitelor în cultul mozaic, fiind inclusă la „Membri ai clerului”, alături de cardinal, episcop şi altele, fascinarul nu este cel mereu interesat de ceva sau interesant ci lucrează la căile ferate sau la tramvaie, corhănitorul este persoana care transportă buştenii de la locul fasonării până la un drum practicabil, marangozul cală - tachelagiu se ocupă cu dulgheria pe nave”.
Si aburitor pluta este un operator la instalaţiile de prelucrare a lemnului. ( sursa: Servus Hunedoara, nr. 1055, publicat in 04.07.2008
Ce ma fac cand voi fi mare?

2 comentarii:

ana-maria spunea...

:D asta e mingie la fileu. era, nu stiu daca mai e, o emisiune la discovery parca sau national geographic despre cele mai murdare meserii sau tu le cauti pe cele mai ciudate? cea mai naspa era strangator de sperma de la elefanti ( hi hi hi), ce vrei daca mi-ai servit-o ...

te credeam ceva mai mare, dar uite ca m-am inselat. orice meserie, banul sa iasa si sa iti ofere timp pt a putea face lucruri care iti plac. eu asa am gandit. munca nu ma reprezinta.

rita spunea...

Ma credeam si eu mai mare, dar de cand imi pun problema schimbarii jobului, vad ca nu e asa.
Si mai am si pretentii: tare mi-ar place ca in cele 8 ore sa ma simt si bine!