Cine nu e la concertul Madonna?

Simpatica tanti, nu-i asa? Mie imi place, sincer. Imi place muzica ei si pe ea, dansa, o respect pentru ca face un spectacol pe cinste si mi se pare ca prin tot ce da, respecta publicul. Platesti un bilet, ai dreptul la un spectacol adevarat ( sau poate e vorba doar de " Eu sunt pe scena, eu am anumite standarde ", nu conteaza. E cineva, trebuie sa recunoastem ). Sper sa fie asa, sper ca oamenii care merg la concert sa aiba parte de un spectacol si nu doar calcaiele multimii. Imi place pentru ca a stiut sa schimbe stilurile, sa initieze ceva si pe urma sa mearga mai departe si sa iasa cu ceva nou, cu o alta fata. Trebuie sa ai ceva ca sa-ti dai seama ce trebuie sa faci, ce prinde publicul si pe urma sa schimbi, anticipand vremurile si prin asta sa influentezi tu publicul.
Ziceam acum ceva timp ca nu as scapa pentru nimic in lume un concert de-al ei, dar se pare ca am imbatranit crancen si nu ma mai tenteaza spectacolul, nici chiar si cel de calitate.
Si stiti ce e mai absurd? Adica mie imi placea si imi place, zau, dar cand aud chestii de genul " la ora... Madonna a pasit pe pamant romanesc" ma pravalesc de ras. Doamne da sa nu fuga smulgandu-si parul!
Tare mi-ar place s-o duc in locurile frecventate de poporul care traieste " pe pamant romanesc". Sa mergem la shopping la magazinele chinezesti, cu 10 lei si 3,8 lei bucata pentru ca, copii incep scoala si au nevoie de tot felul de chestii sau doar cresc pur si simplu si au nevoie de camasa noua.
Madonna a pasit pe pamant romanesc! Mare cinste, mare. Si noua, dar mai ales ei.
Dar ramane spectacolul! The show must go one!

Niciun comentariu: