multumesc pentru comentariu

Multumesc din toata inima!
Suna a experienta trista prima parte, dar cred ca toate se pot rezolva si se si rezolva pana la urma.
Cat despre site-uri in Romania?! Da, le astept si eu. Sa ajung chiar la pensie pana sa apara?! Ar fi foarte trist, nu atat pentru mine, eu imi vad de ale mele ( ma si vad catarandu-ma pe net dupa ceva tratament naspa, dupa ce mi-au zguduit oasele, muschii, creierii si mi-au infipt ace, tuburi si tot ce se mai poate infige in toate partile, chiar si acolo unde nu tebuia, si punandu-mi ochelarii scriu eu in nestire despre asistenta sau doctorita aceea misto! Las’ ca gasesc eu partea frumoasa in aproape toate!).
Ma gandesc insa la lumea care vine dupa noi. Chiar nu ne-am saturat de ceea ce este? Vrem ca si cele/cei care vin dupa noi sa dea peste acelasi nimic?
Dar uite, a mai aparut cineva care a lasat cateva vorbe!
Multumesc, si cu aceasta ocazie, multumesc pentru toate comentariile si tot ajutorul primit de la Uka si Ileana.
Conteaza enorm de mult!
Cu respect si prietenie,
Eu.

5 comentarii:

Anonim spunea...

La celelate sezoane din TLW faci rost de subtitrare?, oricum sunt la s2 ep8 :) si pana la urma m-as uita si fara sub. da in general ma uit noaptea cu sonorul mai spre minim...

rita spunea...

Buna,
saptamana aceasta terminam subtitrarile pentru sezonul I si urmeaza sezonul IV. Vom avea o mica pauza de aprox. 2 saptamani, dar e bine asa, avand in vedere cat a lucrat tipa care face subtitrarile.
Deci sezonul I, II si III vor fi complete, sper sa fie ok si cu temporizarea.
Vizionare placuta!

Anonim spunea...

as avea nevoie de subtitrare pt ca e cam nasol sa t uiti noaptea cu sonorul dat mai tare, in serial existind tot felu de sunete care s-ar confunda oricand cu unele dintr-un film X-Rated :D

rita spunea...

Salut.
Subtitrarile le poti lua de pe www.zazie29.cabanova.ro
Daca te mai pot ajuta cu ceva, ma gasesti aici sau pe site.
Vizionare placuta.

Anonim spunea...

aa da de acolo le iau, pai prima data am cautat pe n forumuri, si intr-un final am vazut ca cineva zice sa bag la cautare si "zazie" si asa am dat de site, si apoi p site am vazut ca ai si blog :)