scurt, ca dupa o zi de smotru

Am si eu o intrebare. De fapt, nu e intrebarea mea, dar daca tot m-au intrebat si eu nu am stiut sa raspund, a devenit si intrebarea mea ( sa nu se sperie lumea, nu are legatura cu furnicile! Si nici nu am de gand sa continui in acest stil! ).
Intrebarea se leaga de casatoriile gay.
Aveti idee cum arata sau ar trebui sa arate un certificat de casatorie in acest caz?
Exista unul standardizat sau se pune omul si-si deseneaza unul?!
Va mai intreb multe si dintr-o intrebare iese o pagina, sau opresc calculatorul?
– si de se incumeta cineva sa raspunda, rog din suflet ca nu la ultima intrebare sa dea raspuns. Merci.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu cum arata un certificat de casatorie gay si tare nu as fi vrut sa stiu cum arata nici unul etero...La ce ne trebuie, cu ce ne ajuta? Doar sa mai fim legati incadrati si pusi pe categorii. Important e sa ne traim clipa si iubirea si restul s-o vedea. Felicitari pentru initiativa, esti tare! Din pacate la noi nu exista - sau nu stiu eu- site-uri serioase pentru lesbi. In Italia, de exemplu, sunt site-uri cu forumuri si chat-uri, unde se poate discuta orice, fara sa fii neaparat in cautare de partener. In fine...poate macar cand oi fi la pensie o sa am cu ce sa-mi umplu timpul liber, pe net.:-) Te pup si succes in continuare. Caterina

Anonim spunea...

Ciao Caterina,
Eşti prima care reacţioneză pe tema Certificatelor de Căsătorie. Mulţumesc, mă preocupă acest subiect.
O prietenă de-a mea se va căsători în curând în faţa prietenilor, într-o ţară unde nu sunt legalizate căsătoriile între persoanele de acelaşi sex.
Habar n-am avut la început de ce e aşa de importat acest act, acest eveniment, pentru ele. Legea şi religia lor nu le permite, o parte a societăţii, la fel. Cu toate acestea găseşti nişte oameni care vor să ia parte la acest eveniment, să sărbătorească cu aceste două persoane faptul că relaţia lor a ajuns la faza următoare, după … hai să stăm împreună!…la căsătorie.
Şi de ce aş pune eu semnul întrebării la această idee? Nu e vorba despre căsătoria mea! Una dintre tipele sus menţionate îmi este prietenă şi asta e suficient. Vreau să iau parte la sărbătoarea lor, vreau să beau în cinstea lor, vreau să dansez, să mă bucur de aceasta clipă unică.
Sunt oameni, care m-au ajutat deja, căutând pe net certificate de acest fel. Le mulţumesc şi acum. Mulţumită lor, nu prea am altceva de făcut decât să scriu un lung şi frumos discurs despre iubire şi mai ales despre ele, să beau un pahar de vin în cinstea lor şi să dansez pe muzica lor, slavă Domnului, au un gust bun ce priveşte muzica! Era să uit, să printez şi pentru ei un Certificat de Căsătorie ca lumea. Oricum habar n-am ce alt cadou să le fac. Glumesc în proporţie de 50%, fiindcă îmi este totdeauna greu să găsesc un cadou demn de sărbătoare.
După acest eveniment mai revin.
kingwitha