Uka

Mereu trece un tren, niciodata nu am bilet acum cand cerul elibereaza ploile, acum cand trebuie sa curat crucea. Erorile merg fara mine...si uite asa mai rabd un dor, ma retrag subtil si ma invelesc in absolut...mi-as perfora inima ca razele sa ma strapunga bland, ma sprijin pe rasuflarea ta de odinioara, gandurile pleaca desculte drept in urma aceluiasi tren, pe aceeasi linie, actiunile mele punitive sunt hilare si pana voi ajunge, cu siguranta delfinii vor iesi din apa si se vor hasura in aer...amor betiv - blestemata frumusete de-o clipa...ma voi preface in aripa, in aripa alba - nu vreau decat sa se nasca alte inimi, alte locuri, alte simtiri...ma voi scufunda in mare si voi rasari abia atunci cand pescarusii incep sa ciuguleasca marea, albastrul cald si albul rece ...imi este atat de cald...nu mi-as mai putea dori altceva decat aceeasi femeie din care sa ma nasc in fiecare dimineata...si da, mereu o alta dimineata.

Niciun comentariu: