Vroiam sa fie raspuns la comentariu, dar e prea lung

Hola, Dana

Aha, inteleg ce vrei sa zici, dar las' ca va veni si vremea noastra. Cand? Unde? Cum? Inca nu stiu sa raspund, dar trebuie sa cred in asta, trebuie. Numai sa nu dau in paranoia pana atunci ( am sa va povestesc odata si experienta "Piramida", magazinul de langa mine ) si sa fim sanatoase.
M-am intors la lucru. Nimic nou sub soare. Sefu' ma plimba pe drumuri ca sa-mi trimit prin mail niste rapoarte care erau pe calculatorului lui si pe care dansul nu mi le poate trimite, cica nu are timp ( e prea ocupat sa-si bea cafeaua! ) - si asta ca sa pot face o treaba care ar fi tot treaba lui.
Chestia de care m-am molipsit si care intra in categoria "alte infectii cutanate si subcutanate" - asta era trecut pe hartie si tare m-a lamurit - mi-a trecut.
Fain si la doctori! Prima data m-a luat cu "prea mult fier pe dumneavoastra" ( am un singur cercel in urechea dreapta si un inel, atat ), apoi mi-a spus ca am reactionat surprinzator de bine la tratament, atata doar ca m-am plimbat pe la trei farmacii si nimeni nu a inteles numele celui de-al doilea unguent cu care trebuia sa ma dau si mi-au dat cu totul altceva ( dupa cum s-a dovedit ulterior ). Dar sarguincioasa ma manjeam cu chestiile alea, o data cu una, o data cu combinatia lor. Meserias daca am nimerit atat de bine! Oamenii din sala de asteptare iar au fost de sarbatoare. Cu programare cu tot a trebuit sa astept o ora, pe la 7 seara, dar nu conteaza. Ideea e ca mai veneau si altii in urma mea si la un moment dat a venit o doamna care ii zicea domnisoarei care era inaintea mea si care urma sa intre, ca o roaga frumos s-o lase pe dansa inainte, fusese deja, dar s-a intors cu reteta ca cei de la farmacie nu i-au dat ceva ( poate iar scrisul a fost de vina ). Domnisoara se rasteste la dansa ca daca ea a asteptat, poate si dansa sa astepte. Ok, intra domnisoara si urmez eu. Ii intreb pe cei care veneau dupa mine daca au ceva impotriva daca doamna intra cu mine caci pana imi dau eu jos rucsacul, fularul, geaca, dansa a si intrebat ce vrea. Nu vrei sa stii ce priviri mi s-au aruncat. Doamna se decide sa astepte, ca doar a mai asteptat doua ore si inainte, pentru consultatie.
Stii care e culmea? Hai sa zicem ca domnisoara e tanara si nu a fost in situatia doamnei, dar erau acolo femei mai invarsta, bine imbracate, doamne care m-au omarat cu privierea.
Unde vom ajunge asa?
Na lasa, sanatoase sa fim si sa avem un strop de speranta.
Numai bine voua.
Bine ai venit pe blog.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Habar n-am unde o sa ajungem, eu sper insa ca noi sa ajungem acolo unde ne dorim.
Stiu insa ca ceea ce ai facut si faci tu va ramane si ma bucura nespus faptul ca ai revenit. Multumesc
Eu

rita spunea...

Szia

Trebuie sa ajungem, stii?
Ceea ce am facut eu nu are nicio importanta, pana la urma, nu am facut nimic.

Oannalaura spunea...

in sfarsit ai mai scris ceva pe blog .abia asteprtam sa scrii.mersi

rita spunea...

Hali, Oannalaura

Ma bucur ca urmaresti blogul, nu credeam ca mai trece lumea pe aici.

Anonim spunea...

Multumesc!
Va dorim din suflet, asa cum ne dorim si noua, sa ajungeti acolo unde vreti - nu de alta da in tara asta is din ce in ce mai putini oameni de calitate si ar fi pacat ca ei sa fie separati!
Toate bune,
Dana

Anonim spunea...

mul?umiri foarte interesant,