desi am zis ca azi nu mai scriu

ma tot mail-uiesc cu cabanova in legatura cu editarea site-ului, mai ales ca am mai primit o noua subtitrare (pentru care multumesc mult).
Tehnicianul lor imi cere sa mai instalez ceva, eu fac ce mi se cere, dar tot degeaba, apoi imi mai zice sa verific nu stiu ce, eu verific, dar tot degeaba si acum astept un nou raspuns prin care sa-mi ceara cine stie ce minune.
Ma gandesc ca daca nu-i dau de capat va trebui sa-l sun pe Gyula al meu, Gyula al meu fiind un tip care imi vindeca calculatorul ( asta cam de doua ori pe an ) dupa ce eu reusesc sa-l fac praf. Operatiunea in sine dureaza intre 2-4 ore, depinde de performantele mele anterioare.
Pai cu Gyula al meu e destul de greu sa stai de vorba atatea ceasuri. Nu stiu daca vi se intampla si voua sa stati de vorba cu cineva si, desi vorbiti aceeasi limba si discutati banalitati, parca nu va intelegeti de loc. Mie asa mi se intampla cu Gyula. Jumatate din conversatie consta in a ne explica ce anume am vrut sa spunem atunci cand am zis ca... Si cand ai impresia ca acum-acum e gata, Gyula al meu se pune sa-mi arata pe net "niste lucruri foarte interesante". El este foarte credincios, asa ca "lucrurile interesante" au legatura cu aceasta tema si in majoritatea cazurilor se leaga de problema apocalipsei. Eu nu sunt atat de credincioasa ca Gyula, de fapt, nu sunt deloc, dar respect credinta celorlalti si, oricum, macar din obraz, ma uit peste toate lucrurile acelea interesante sperand ca la noapte sa nu am cosmaruri. Si atunci, de ce il mai sun pe el si nu pe altcineva? Pentru ca se pricepe foarte bine si face o treaba al naibii de buna cu biata mea masina.
Si fiindca scriu aceste randuri de catva timp ( cu mici intreruperi pentru chestii diverse ) si nu mai primesc mail, cred ca in careva zi va trebui sa-l sun pe Gyula al meu.

Niciun comentariu: