duminica data naibii

Se mai intampla si asta, nu-i asa?!
In orice caz, cand nu am mai putut de plictiseala m-am pus sa ma uit la un film. "Sex and the city.The movie". De ce se face atata tam-tam in jurul lui? Cica la premiera din Londra au fost doar femei si biletele sunt vandute pentru doua saptamani inainte. Nu stiu cate sunt adevarate din toate acestea, dar sper sa fie foarte putin.
Se spune ca ar fi o comedie, mie de ce mi s-a parut o drama de zile mari?!
Eu nu am urmarit serialul, poate de aici mi se trage, dar daca e asemenea filmului, ma bucur ca nu am facut-o. Nu am 40 de ani, dar si de 20 sunt la fel de departe si filmul imi da o senzatie de... "nasol de noi".
Mai bine ma uitam la un concert Madonna. Si ea are 42 ( pe naiba, 52! ca nu stiu eu socoti) de ani si cred ca imi place mai mult ceea ce vad uitandu-ma la concertele ei decat ceea ce mi-au oferit protagonistele filmului.
Pentru ca, la urma uremei, de ce sunt filmele si show-urile? Ca sa-ti alunge plictiseala si sa faca sa treaca timpul mai usor ( sau mai greu, de-ai ales prost ). Oricum, mereu iti stii locul si viata, si nu prea incurci planurile ( cel putin, asa se intampla cu mine ).
M-am tot intrebat de ce atata interes pentru filmele lesbiene?, apropo de filme si tot ce-mi ocupa mai nou viata ( ma refer la traducerile subtitrarilor serialului The L Word, cu Amiee and Jaguar am lasat-o mai moale, desi este un film foarte bun, dar fac ceea ce se cere mai mult ).
Deci, de ce oare?
Credeam ca sunt prea singura, prea departe de tot ce-i in jurul meu si prea suparata deci, e logic ca incerci sa gasesti filme/carti/orice care sa vorbeasca despre tine sau cel putin despre lumea ta. Dar uite ca nu sunt chiar singura. Am prieteni care se confrunta cu aceleasi probleme, cu care pot vorbi.
Am ajns la concluzia ca idealizez aceste filme. In sensul cum o fac si cu muzica populara ( nu pot sa zic ca sunt mare fana si ca stiu prea multe, stiu doar de Maria Tanase ), adica, am impresia ca este o muzica care, inca, nu a fost scrisa pentru bani si pentru acest lucru valoreaza mult.
Cam asa si cu aceste filme, desi, avand in vedere cati sunt interesati de The L Word, nu prea mai imi vine sa cred acelasi lucru despre acest serial. Dar sunt atatea filme faine, chiar foarte faine, care nu prezinta nici un interes pentru spectatorul obisnuit, din contra, si totusi, cineva le-a scis un scenariu, au fost actori care au invatat niste zile, etc. etc..
Poate toate acestea imi dau impresia ca apartin unei luni care e altfel decat cea pe care o vad mereu. Si cred, stiu, ca in aceasta lume se intampla aceleasi lucruri ca si in cea de toate zilele, dar e totusi lumea mea, una mai mica, o lume pe care nu am ales-o, dar ma bucur sa fac parte din ea.
Sper sa simtiti la fel.
O zi frumoasa.

Niciun comentariu: