revenind la casatorii

prietena mea imi scrie ca intelege acum importanta si semnificatia intentiei prietenelor ei de a se casatori chiar si "pseudo-legal", dar tot se mai mira ca doi oameni sunt in stare sa se inhame la asa ceva avand in vedere legislatia, opinia publica etc.
ceea ce ma mira pe mine, e faptul ca se mai pune intrebarea daca doi oameni, fie ei de acelasi sex sau nu, au dreptul de a se casatori legal?!
adica cum?
daca te casatoresi cu un barbat sau o femeie din motive de bani, acte sau orice altceva e ok din punct de vedere legal cu conditia sa fie de sex opus?
daca te casatoresti doar pentru a nu fi singur/singura, pentru ca te piseaza timpul, fricile de orice natura, parintii, orice...cu primul/prima care iti iese in cale, e ok daca e de sex opus? ( apropo, am gasit un anunt in care o lesbiana vrea sa faca cunostinta cu un tip gay in vederea unei casatorii-compromis, de dragul parintilor si al opiniei publice! - cred ca afost cel mai groaznic lucru citit vreodata pe net! ).
daca te casatoresti chiar daca stii ca nu-l/n-o iubesti, e ok daca e de sex opus?
daca te casatoresti si pe urma iti inseli sotul/nevasta, iti bati sau iti bati joc de sotul/nevata - e si asta ok daca e de sex opus?
se pare ca legislatia acuala e de acord cu toate aceastea. atunci cum sa nu te miri si sa nu te revolti, chiar si daca nu esti gay!
desigur, multe din probleme care pot aparea pe parcursul unei casnicii ( sau relatii ) homosexuale sunt comune casniciilor heterosexuale, dar nu demonstreaza acest lucru inca o data faptul ca ele, adica mariajele ( relatiile ) homosexuale, sunt asemenea celor heterosexuale?!
atunci de ce aceasta discriminare?

4 comentarii:

kingwitha spunea...

Salut Prietenă,

Ştiu despre ce vorbeşti. Mulţumesc că scrie şi despre mine, chiar dacă te uimesc câteodată.
Deja am primit o nouă sarcină referitoare la căsătoria sus numită. Nu-i destul că trebuie să vorbesc în faţa invitaţilor numeroşi, dar trebuie să fac rost şi de un Certificat de Căsătorie.
Stau căscată, că habar n-am avut în ce mă implic. E în ce în ce mai complexă treaba şi tot îmi place. Mă încântă idea, şi atribuţiile mele la acest eveniment. Na, salut

rita spunea...

opa, uite ca ai avut ceva rabdare sa citesti chiar si asta!
Normal ca scriu si despre tine! Si am sa mai scriu, ca-mi dai idei.
Dar cu discursul cum stai?! Poate facem un blog pe aceasta tema?! ( ca tot ma pricep eu la asa ceva!!! )
Sau scriu articol si cer pareri?

kingwitha spunea...

Intrebarea mai importanta este, cum sa fie acest Certificat de Casatorie? Oare este ceva formular de asta in alte tari, cum ar fi Anglia, Germania?...habar n-am. Okay pentru mine, poti sa scrii si despre acesta in blog, daca ai chef, nu m-ar deranja deloc. As dori oricum sa-i ofer lor ceva special (ma refer la Certificatul asta), demn de ocazia asta unica.

rita spunea...

cand mergem sa printam certificatul? si discursul tau? il printam si pe acela si-l punem in rama?