Primit candva de la Ileana

CV demential

Acest user a aplicat la joburile:
• ASISTENTA - RECEPTIE (Front Desk)

BIANCA POPA

Adresa: Berceni – sector 4, Bucuresti
Telefon: 0726509974
Email: popa_bianca90@yahoo.com
Ultima accesare: 11.03.2007
F 28.04.1990 necasatorit
ID: 752995

Obiectiv: Caut o firma serioasa care ma poate angaja permanent si care ma poate resprecta cum fac si eu! Orice fel de job mi-ar place din cele selectate!

Salariu: nespecificat
Beneficii: Daca trece de ora 20.00 sa fiu dusa acasa sau sa mi se plateasca taxiul!
Tip job: Sezonier (Summer Job), Part time
Departament: Sampling/Hostess, Secretariat, Saloane si Clinici infrumusetare
Oras de domiciliu: Bucuresti
Oras de lucru: Bucuresti, Buftea
Nivel Cariera: Entry-Level/Primii 3 Ani Exp
Disponibil: oricand

Experienta:
PROMOTER, MANECHIN-MODEL,
FOTOMODEL, FIGURATII, HOSTESS, ANIMATOARE, STREAPTESE – 10.03.2004 – 10.03.2007

Firma :ClockAdversting,Mra,Gio models.Smart models.Dynamic.Carpatik
Departament: sampling/hostess
Oras lucru: Bucuresti
Salariu: 37 mii
Domeniu Activitate Firma: Sunt agentii de modeling cu un numar mare de angajati si clienti!
Responsabilitati:
Promoter: nu aveam voie sa mananc sa mestec guma sa consum bauturi racoritoare sau alcolice in magazin,nu aveam pauza.
Hostess: nu aveam voie sa-mi dau nr de tel clintiilor,sa ma cert cu pesoanele interesate de produs.trebuia sa fiu imbracata cat mai decent gen ofice
Animatoare:nu aveam voie sa prt discutii cu clientii clubului,sa-mi aduc prietenul in club,cand imi luam pauza stateam in sala unde angajatii isi luau pauza,trebuia sa fiu imbracata sexy si sa-mi stea bine costumatia
Streaptese:consumam la masa cu clintii,radeam cu ei.faceam private-uri cu mai multe fete si cu clientii sau doar eu si ei,nu avea voie clientul sa consume din bautara comandata de mine.nu avea voie sa ma atinga doar daca il lasam eu,randul la dans la bara imi venea de fiecare data la 2 ore ,tineam minte primele fete din naintea mea.daca nu intream la timp la dans luam amenda(20 lei),dansam cu clientii,luam spaga.
Foto-model,manechin,model:nu trebuia sa stau incordata pe scena ,mainile le tienam relaxate precum si degete. mainile le tineam aproape sub sani cand faceam poze. spatele in poze era in totdeuna lasat pe spate, picioarele le ridicam cat puteam de mult.daca intram trista sau zambitoare pe podium trebuia sa ies dupa podium cu aceeasi fata, pozele durau 3 secunde, jn poze buzele erau intredeschise si ignoram aparatul de fotografiat
Figuratii:nu aveam voie cu telefonul deschis in timpul fil marilor,nu aveam voie sa vb in timp ce se filma ci doar sa mimez pe buze sa gesticulez.
Recomandari: intotdeauna am apreciat bunul simt si relatia mea cu patronii sau cu angajatii era strict profesionala! Nu am de unde sa stii cine ma poate recomanada ,nu-mi pot da seama ce gandesc oamenii,si poate eu m-am inselat in privinta unor persoane,si nu ar fii cinstit nici pentru mine si nici pentru cel care imi citesc cv-ul sa dau nume false.
Realizari: Am adus cluburilor un venit bun de consumatie si de clienti, am vandut multe produse.am intrat in conversatie cu multi clienti si le-am facut cunoscuta oferta promovata de catre o firma.
Beneficii: Mariri de salariu, laude.

Educatie:
Studii: am terminat scoala Generala „Elena Farago” si sunt eleva liceului de metrologi „Traian Vuia”
Cursuri, certificari & premii: 2 cursuri de modelingrprimul in 1999 "Pinochio" si al-2 2004 cu nota 8.90. Am obtinut locul 2 la concursul de Miss. Am absolvit un curs de dans ,machiaj (teorie-practica) si un curs de teatru (teorie-practica).

Aptitudini:
Limbi straine(Scirs,vorbit,citit)
engleza (bun,bun,bun)
franceza (incepator,incepator,bun)
Cunostinte PC: cunosc sa navighez pe un calculator si leptop (windwos 98, sau XP ) si pe internet,scriu repede la tastatura calculatorului.

Mini interviu:
1. Care este cea mai mare realizare profesionala de pana acum?
Am terminat 2 cursuri de modeling, unul de machiaj, actorie si dans!
2.Care este cel mai mare esec profesional de pana acum?
Pana acum nu am avut nici un esec profesional.
3.Unde va vedeti peste 5 ani?
Cu 3 copii in orasul New York impreuna cu sotul meu,avand ca job modelingul!
4.Care este cel mai mare vis pe care-l aveti? Care este idealul dumneavoastra in cariera?
Sa ajung pe copertele revistelor mondene,sa prezint creatii Armani Dolce&Cabana Versace etc.
VIATA ESTE GREA DAR TREBUIE TRAITA ASA CUM ESTE EA PENTRU CA DOAR UNA AVEM!
5.Care este jobul care credeti ca vi s-ar potrivi cel mai bine?
Cantareatardansatoare sau model renumit!
6.Descrieti compania ideala in care ati dori sa lucrati?
O companie unde te poti ridica singur pe picioarele tale avand la bord cunostintele acumulate pana in anul respectiv. Sa ti se aprecieze orice efort facut cu o marire de salariu sau in cazul daca am bile negre sa se mai stearga din ele.
7.Care este departamentul in care doriti sa lucrati ( aveti dreptul la o singura alegere )? Explicati de ce credeti ca sunteti potrivit si de ce ati facut aceasta alegere!
Hostess.Sunt inteligenta,sociabila si capabila de a intretine o conversatie lunga-scurta cu un client care este ne/amurit ,nu a auzit de aceasta oferta noua de senzatie sau pur si simplu doreste sa laude produsul.
8.Detaliati personalitatea dumneavoastra ( hobbyuri, aspiratii, ce va motiveaza, stil de viata si lucru, etc ).
Sociabila,indrazneata,vorbareata,serioasa,vesela mereu.

CV-ul se termina aici. As vrea sa precizez ca nu este al ei - momentul meu gluma nesarata ( dar sper ca ea sa inteleaga ). In orice caz, pe langa faptul ca am ras bine citind ceea ce mi-a trimis, vreo doua zile m-am si chinuit sa vad cum as putea transcrie materialul din format pfd in text ( ca sunt eu lenesa de felul meu si nu vroiam sa bat atata la tastatura ). Uite ca am mai invatat ceva. Treaba cu blog-ul e chiar educativa.

Niciun comentariu: