fara titlu

Uite ca mai apare cineva care vrea sa se implice in treaba cu traducerile. Multumesc mult, e treaba pentru zeci de oameni. Sunt cateva filme ( chiar si in afara de “The L Word “) care merita si trebuie vazute.
Stiti, stau eu si ma intreb: se poate oare ca eu sa fi fost persoana care a dat acel sut in fund care face ca lucrurile sa mearga inainte? Cei care ma stiu isi dau seama cat e de absurd.
Absurd sau nu, uite ca lucrurile au inceput sa se miste. Ma bucur. Si ma bucur nu pentru ca am un site si un blog unde imi pot citi ineptiile ( pe acestea le am mereu cu si in mine si nu le recitesc niciodata ) ci pentru ca lumea incepe sa iasa la lumina.
Si stiti la ce m-am mai gandit?
Cand am inceput treaba aceasta eram furioasa ca aici, in aceasta tara, nu exista nimic pentru cele ca mine. Daca ati cautat vreodata, stiti despre ce vorbesc. Nu vreau sa zic ca eu am schimbat situatia, dar cred ca daca cineva vrea si insista, poate da mine.
Si daca eu m-am apucat sa fac niste lucruri la care nu ma pricep, poate se va ivi cineva care se si pricepe si se apuca de treaba ( asa mi s-a intamplat cu site-ul pentru subtitrari. La ora actuala eu nu fac altceva decat sa public subtitrarile trimise de altcineva. - Iti multumesc mult, faci aceasta treaba pentru aproape 50 de oameni la ora actuala si asta in nici doua luni).
Fiind deja o persoana care a deschis un drum ( stiti cum se recunoaste adevaratul deschizatori de drumuri? Zace pe o campie din Vestul Indepartat cu o sageata in spate – asa am citit pe undeva si mi-a ramas in minet, dar Doamne cat astept eu aceasta sageata! ) poate vor veni si altele care sa ma urmeze si poate, ca si in cazul site-ului, vor face o treaba mult mai buna decat fac eu.

Anuntati-ma fratilor ( “surorilor” suna a manastiri, congregatii si secte - cel putin pentru mine ) daca stiti de alte site-uri si blog-uri caci este ceva lume care trece pe aici si probabil cauta ceea ce cautam si eu. Ori, eu nu vreau sa-mi pastrez cititorii ( eventual pentru Uka si Ileana ) ci vreau sa-i ajut sa gaseasca ceea ce cauta.

Niciun comentariu: