vesti bune!

salutari,
trebuie sa scriu despre asta caci e cel mai bun lucru care mi s-a intamplat de ceva timp!
atunci cand am inceput sa fac eu treaba aceasta cu subtitrarile si blogul am tot cautat colaboratori pentru ambele "proiecte", dar acestia numai nu vroiau sa apara. ok, site-ul cu filmele e cat de cat vizitat si acest lucru ma bucura si imi da niste elan in a sta si a traduce zeci de pagini fara sa stiu daca treaba e ok sau nu. pe ideea ca nu se gaseste nimic mai bun, am zis ca voi continua cum pot. azi am primit un mail si se pare ca mai e cineva care ar vrea sa se implice!!!!!!! Ura, fratilor! sper sa fie asa!
iar despre blog, am mai primit si un alt mail si se pare ca si aici vrea sa se implice cineva!!!!!!! Super, ador internetul! Ador lumea care, desi greu, pana la urma tot isi ia niste elan si sare in apa adanca!
sper doar ca toate acestea chiar sa devina realitate.
oricum, apar primele semne, ceea ce ma bucura nespus.
numai bine tuturor.

Niciun comentariu: