Rita, raspuns la o intrebare mai veche

Hai sa va zic acum despre ceva ce nu mi-ar fi trecut nici prin … partea dorsala a capului si-al gandurilor mele.
Ma intrebam eu la un moment dat ( articolul cu situatiile haioase din viata mea, ma rog, ceva de acest gen ): daca pentru mine e dat sa vina Ileana si nu Fat-Frumos, oare va veni tot pe un cal alb?
Acum am aflat raspunsul!( de fapt il aflasem de ceva timp, dar nu am avut timp sa scriu despre asta )
In zilele noastre Ileana ( respectiv Fat-Frumos – pentru toti si toate care il mai asteapta ) circula pe Hi5!

Merci pentru idee! A fost un moment absolut “delicios” pentru mine.
Sincera sa fiu, niciodata nu m-am gandit la aceasta posibilitate! ( Imbatranesc?!, Generatia 70-80 sta si se mira de cate se mai pot intampla sau doar incurca lucrurile si lumile, si nu-i trece prin cap ca astfel de lucruri chiar se pot intampla? )

Mesaj de la "antici": pentru cele/cei care o mai asteapata pe Ileana, ea poate veni, si probabil va veni de acum incolo pe Hi5.

Pentru mine, generatia 70-80, Hi5 e doar un alt "moment" si "loc" care te face sa razi si sa te gandesti la tot ce a fost si va veni in urma ta.
Mai sunt si altele/altii care au trait vremuri mai noi si poate pentru ei Hi5 e tot ce au! ( Nu vreau sa fac reclama, nu e vorba de site, ci de tipul de aplicatie).
Nasol as zice, dar oare mai inteleg eu?

Niciun comentariu: