vorbele mele

Dimineata senina tuturor,

Inainte de pleca la servici mai am niste timp la dispozitie asa ca hop sa vad de blog.
Mi-au placut mult vorbele trimise de Ileana si vroiam sa le postez de ceva timp. Multumesc pentru ele.( Uite ca acum nu mai trebuie sa-mi motivez orientarea! – glumesc, nu am incercat niciodata, cel putin nu tin minte. )

Si nu stiu in ce masura sunt uimiti barbatii de ceea ce pot si fac femeile, dar am eu o cunostinta care... .

S-o luam de la inceput. Sunt o fumatoare inraita si fumez foarte mult, si mai sunt si slaba de, atunci cand sufla un vant mai puternic mereu ma bate gandul sa-mi pun DEX-ul in rucsac, iar cand mergem cu colegii spre casa si trece pe langa noi un tir din acela zdravan ei se tot uita in spate si ma intreaba: "mai esti aici? nu te-a luat cu el?". Pe urma mai arat si usor “infantila”, de vanzatoarea de la magazinul din colt ma ia cu “ce iti dau puiut?”, iar ca rest mereu primesc bomboane si guma de mestecat, niciodata cafea sau chibrite! ( dar mie imi place asa ). Drept urmare, sunt destul de multi oameni care incearca sa aiba grija de mine si mereu imi dau sfaturi si lectii.

Deci am eu o cunostinta care mereu ma ia cu: “Mai fata, nu mai fuma atat de mult! Vezi si tu cat esti de slaba si mai esti si femeie! Ori, organismul femeilor e mai slab. Stii tu, sexul slab....”
Stimati domni, nu am eu nimic cu dumneavoastra, sincer. Daca va place sa credeti asa, nu aveti decat s-o faceti, si daca din aceasta cauza mai sunteti si gentili, chiar va rog! Dar stau eu si ma intreb, oare natura ar putea gresi in asemenea hal incat sa aleaga sexul slab pentru a aduce pe lume urmasii?

Si gata cu intrebarile pe ziua de azi ( as vrea eu! ), merg sa muncesc.
O zi frumoasa tuturor.

Un comentariu:

Anonim spunea...

hey!!dimineata buna si spor la munca:) fain tare:d

P.S. cand ai pauza la serviciu,hai sa fumam impreuna imaginativ si poate asa ni se mai alatura oameni buni:)totul la o tigara...

cu drag,
uka.