situatii haioase

Uite ca sunt in viata si momente de care e bine sa stii sa razi. Cred ca sunt un om norocos pentru ca stiu sa rad ( de cele mai multe ori ) de absurditatea unor situatii in care ma bag cau care imi pica in cap. Si sunt norocoasa mai ales pentru ca mai stiu sa rad de mine insami.
Fiind lesbiana ( cu precizarea ca doar cativa oameni stiu acest lucru despre mine – sora-mea si cativa prieteni foarte apropiati, era sa uit, mai nou o lume intreaga care inca este mica, dar totusi exista! ) ma trezesc uneori in fata unor situatii cu totul speciale si foarte haioase pentru mine.
Mama mea, de exemplu, mai nou e ingrijorata ca fiica ei cea mica ( adica eu ) ii va "aduce in casa un tigan” ( lucrez cu aceasta minoritate si zau ca imi plac! ). Acum eu ce replica sa dau?
“Mama, nu te ingrijora. Daca va fi vreodata sa aduc pe cineva in casa ta, aceea persoana mai degraba va fi o tiganca decat un tigan!”?????
La servici, colegele mele si-au pus in cap sa ma marite. “Lasa ca iti gasim noi un tip de treaba!” Atunci cand ajung pe tapet in cadrul "discutiilor colegiale" mereu primesc niste “oferte” gen: “am eu un var care…”, “ am un vecin care…”, sau doar “o cunostinta de-a mea, dar care este foarte….”. In asemenea situatii obisnuiesc sa fac misto de subiect sau doar le ascult politicoasa caci, ce as putea spune? Sa le intreb: ”dar vreo vara, vecina etc. nu aveti cumva?”
Si desigur vin rudele, momente speciale. Oameni care habar nu au de mine, la fel cum nici eu de ei, dar atunci cand ne vedem ne prefacem a ne stii foarte bine si a ne iubi mult. Mereu strecoara cate un apropo legat de maritis si de cele mai multe ori ma intreaba daca in continuare il mai astep pe Fat Frumos. Imi vine sa le zic: “ Eu o astept pe Ileana, ce credeti, ce mijloc de transport i s-ar potrivi? Oare va veni tot pe un cal?”, dar nu faci asa ceva in fata unor oameni pe care ii iubesti suficient de mult incat nu vrei sa faca un atac de cord.
Asta e. Apar in viata si astfel de momente si ma bucur ca pot rade de ele.

Niciun comentariu: